Optimizacija web sajtova , predstavlja sve tekstulna i kodna podešavanja na određenim stranicama. Važno je da početna stranica bude dobro optimizovana po pitanju ključnih reči, dobro odabranog naslova, podnaslova kao i kvalitet sadržaja. Optimizacija može da se radi za određene stranice gde je proizvod ili usluga koju želite da što bolje pozicionirate na Google.
Optimizacija kreće tako što se određeni domen testira i kroz izveštaj se tačno vidi kako je tekuća stranicama optimizovana. Klijentu se dalje šalje izveštaj sa svim potrebnim izmenama koje je potrebno uraditi na testiranoj stranici.
Ono što je važno za Google pretrage jeste sam sadržaj sajta. Pod tim se podrazumeva da sav sadržaj bude skladno i kvalitetno urađen od početka do kraja stranice. To značo da naslov (Title), ključne reči (keywords), opis (description) budu logički povezani sa terminima i tekstom na stranici. Tekst treba da ima logičku strukturu što znači da prvo ide samo jedan naslov (h1) koji mora da sadrži reči iz Naslova, a zatim slede Podnaslovi (h2, h3 itd) kojih može da bude i više. Tekst mora da ima što više reči (min. 800 reči po stranici), da nema dugačke rečenice i da nema previše boldovane određene reči (maks. 6 boldovanih termina na celoj stranici.
Pokreni svoj online kurs i kreni da zarađuješ. Testiraj DEMO verziju. Neograničen broj obuka, nastavnih jedinica, admin panel.
Testiraj DEMO verziju. Neograničen broj podkategorija, artikala, admin panel.
Prevod stručnih tekstova sa kompletnog grafičkom obradom. Katalozi, Uputstva, brošure.
Mašinstvo, građevina, elektrotehnika.
Korisnici su nas najčešće pitali - oko cena, načina rada itd.